Så er det tid til KronikerKaffe i Odense. Vi mødes hos Mortens Chokolade til et par hyggelige og uformelle timer med snak om stort og småt. Du kan bl.a. købe lækre is, chokolade eller kaffe, hvis du har lyst til det. Du bestiller og betaler selv.
Sluttidspunktet er vejledende, så man er velkommen til at gå tidligere, hvis man ikke orker mere eller blive hængende i længere tid, hvis man har lyst.
Der er nogle få trin op til caféen.
Jeg glæder mig til at se jer.
Kronisk Kærlighed,
Luise