Så er det tid til endnu en omgang Kroniker kaffe
Det foregår i Café Razz hvor der oftest er ro og parkering tæt på og ligeledes i plan.
Intet krav om, at spise, så ønsker man blot en kop kaffe eller andet koldt at drikke, er det fint.
Giv gerne afbud i god tid på min mail. Helst 2 dage inden, da der kan være andre deltagere på venteliste.
Glæder mig til, at se jer 🙂
Kh Sabina